Hieronder vindt u een overzicht van de veelgestelde vragen met bijbehorende antwoorden. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via info@nordicnest.nl
Nordic Nest volgt de Zweedse Konsumentköplagen en de EU richtlijnen voor E-commerce. Dit betekent dat u altijd de mogelijkheid hebt om uw bestelling binnen 30 kalenderdagen en zonder opgave van redenen te herroepen. Leden van onze klantenclub kunnen een bestelling tot 60 dagen terugsturen. Dit kunt u doen door binnen genoemde termijn contact op te nemen met onze klantenservice en vervolgens het product opnieuw binnen 14 dagen terug te sturen (let op: Nordic Nest is gevestigd in Zweden!). Wanneer u gebruik maakt van het recht om een product te retourneren, behoort het product (indien redelijkerwijs mogelijk) in originele staat en verpakking te worden teruggezonden. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
We bieden u de mogelijkheid om - tegen een kostprijs van 10 euro - een retourlabel te ontvangen. Uiteraard bent u echter ook vrij om zelf een verzendmethode te kiezen. De kosten voor het retourneren kunnen - afhankelijk van het gewicht en de gekozen verzendmethode - variëren (van ca. € 10 tot € 45).
Na herroeping zal het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen worden teruggestort. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Voor meer informatie over ons retourbeleid zie de Algemene voorwaarden of onsRetourneren & Reclameren pagina.